2016. július 21.

Szavazás!

Üdv kedves Olvasó!


Hamarosan véget ér a szakmai gyakorlatom, ami után minden bizonnyal sokkal aktívabb leszek, lesz szabadidőm és nem a munka körül fog forogni minden gondolatom. Ennek fényében döcögősen haladok a Prológus írásával, viszont legalább már neki kezdtem és én ennek kifejezetten örülök. Jó ideje tollat sem fogtam az ujjaim között, így nagyon szokatlan volt, hogy most akadt pár percem és írtam pár szót, amik sajnos még nem állnak össze mondattá, azonban már ez is hatalmas előre lépés.
Most nem is szeretném nagyon részletezni, hogy mi minden miatt nem vagy aktív, csak szeretném felétek jelezni, hogy elindítottam a blogot és a történetet egy versenyen, ahol egy közönség szavazós kategóriában is jelölt, ami nem mást, mint a Legkedveltebb blog címért zajlik. Ezúton szeretnélek megkérni Benneteket, hogy ha érdemesnek tartjátok erre az oldalt, akkor ezt egy szavazat formájában mutassátok meg.
Azoknak, akik eddig vagy ezek után fog szavazni, nagyon hálás vagyok! Kellemes napot mindenkinek.

Üdv,
Catalina

U.i.: Azért, hogy legyen egy kis újdonság, a hétvégén elérhetővé vált a Tavaszi zápor szereplők menüpontja. Kellemes olvasást hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése